BESVIKEN TJEJ

fan.. det var så längesen jag verkligen såg fram emot ngt
men ett lass besvikelse kastat över sig är man ganska van vid, vid detta lagret..
hursomhelst.. allt ont måste föra med sig ngt gott.. o i detta fall äre det faktum att jag kan se wibax-öjebyn imorrnkväll o sedan skratta åt att amanda ramlade på mållinjen o marie min älskling, vinner skiten!!!!


hejdå
eller.. som jag i vanliga fall skulle skrivit; fridens liljor

PS. jag har färgat mitt hår. världscoolt blev det.. jag är garanterat ensam om det!
image45

PS IGEN!!!
varför kommenterar ingen min blogg? ;(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta är en kommentar, håll till godo.

2007-12-07 @ 00:40:28
Postat av: Minotauros

Nej Nej Nej! Amanda kommer såklart att vinna ;)
Snygg frilla! Får man se nacken?

2007-12-07 @ 14:33:18
Postat av: Anonym

förlåt!

2007-12-09 @ 23:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback