DEN 8 DECEMBER 2007

tiden går så fort o jag blir snurrig!
de är alltså, för den som inte noterat det eller bara har lika svårt o få in de i skallen som jag;
JULAFTON OM 16(!!!!!) DAGAR!
dvs 16+7 tills nyårsafton..
vilket resulterar i att det är 16+8 till vi har ett nytt år.. 2008..
vad fan har detta år gått åt till egentligen? det går för fort o jag kommer i princip inte ha ngt att blicka tillbaka på
det är knappt så jag kommer ihåg vad som hände igår bara för att det aldrig händer ngt värt att memorera i mitt lilla lapp-liv,
slaskvädret som är ute är inte nådigt o jag är fortfarande blöt om fötterna sen ella drog upp mig ur sängen o tvingade med mig på dollarstore,

jag peppar ca 70 jullåtar som går runt på min playlist o de känns egentligen ganska mysigt
fast jag påminns ständigt om kvinnans förbannelse när det än en gång hugger i mina äggstockar. BLÄ
jag står verkligen fast vid att kvinnan är det starkare könet.. annars skulle vi aldrig fått mens, graviditet o barnafödsel

LÄNGE LEVE KVINNAN!
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback