TÄRD TJEJ!

jag vaknade 12.30 idag, efter att ha somnat runt 1 igårkväll..
jag känner mig lagomt tärd efter helgen o man kan tro att jag dragit en typ, 3-dagars, men icket!
jobbade på julgalan i lördags mellan 16-01, somnade vid 02 o klev upp 06.30 på söndagmorgonen för o åka till kiruna o spela match
en konstig match.. mot ett lag som spelar så olikt oss det går, spelförstörande o ingen struktur alls.. men vi lyckades knipa 3 poäng iaf o slutresultatet blev 6-4, alltid skönt med en vinst

idag hade jag tänkt fara på stan men jag är så lost i huvet o känner att orken inte finns där, så jag stannar hemma istället
måste tagga till inför träningen ikväll, som borde bli lugn.. med tanke på att vi har viktigaste matchen hittills på onsdag
boden borta o den måste vi vinna, eller vi måste vinna alla resterande matcher om vi ska ta hem segern.. står väl mellan oss o sangis

var iallafall på ikea i fredags o köpte diverse småkraffs, nu ser mitt sovrum väldigt bra ut o nu är det inget som behöver förbättras där.. förutom eventuell dammsugning men det känns inte direkt prioriterande nu! haha
nu ska jag iallafall lägga mig i sängen igen o vänta på bättre tider,
på fredag flyger jag söderut!


FRIDENS LILJOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback