07.20

klockan har int eens hunnit bli 08:a o jag förstår inte hur jag kan tvinga mig själv att gå upp före 07.00 varenda eviga morgon
eller jo, det är klart jag förstår
fast ändå inte
jag önskar jag hade ett jobb där jag kunde komma o gå som jag vill, fast då är väl risken ganska sådär fet att man inte skulle få gjort allt som ska bli gjort

igår när jag kom hem från träningen var jag trött som ett as efter alla konditionsövningar o jag däckade ganska fort i sängen,
kunde dock inte sluta tänka på diverse saker som får mig att känna mig dubbelt så mörbultad o som om någon sticker en kniv i buken på mig
shit vad detta tär på mig
jag hoppas det löser sig till de bästa snart för annars vet jag inte vad jag tar mig till
(nej, ingen cry-babe-EMO-kid, så jag ska inte cutta min armar....)
aja, nu måste jag kuta till jobbet, suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback