DET BRINNER!

satan..
när jag loggade in här o tyckte jag hade massor o skriva så laggade bloggen o jag kunde inte skriva nåt inlägg
nu när det visar sig att bloggen inte laggar så står min annars så bubblande hjärna totalt still

jag känner mig stressad o avskyr när folk kommer med saker i sista sekund
jag får anstränga mig det fyrdubbla o först nu känner det som att jag fick sätta mig på ändan o ge ifrån mig ett välförtjänt "puuh.."
folk glider.. bara tror att dom kan haka på utan att göra nånting, det stör mig nåt så fruktansvärt
fast samtidigt känns det bra att jag har så mkt ansvar för då vet man iallafall att det blir gjort

jag som skulle städa mitt rum idag, det är så sanslöst stökigt så jag mår dåligt av o kolla in där,
hur ska jag hinna.. får kanske ta ett ryck nu,
o imorrn ska jag träna kiddoesen o sen är det bara järnet ner i förrådet o gå igenom alla grejer som vi ska sälja på fyndmarknaden i helgen,
+ att jag ska jobba på fredag o gärna skulle vilja känna att jag har lite saker o se fram emot i helgen forutom den där jävla arcusmässan

tragiskt nog har jag inte tid o sitta här,
jag ska dra igång lite lasse winnerbäck, han gör mig avslappnad

fridens liljor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback