KALABALIK!

fånigt nog..
jag avslutade precis ett telefonsamtal o slängde mig upp ur sängen för o lyckas få bukt på min totalt igentäppta näsa
länge leve nässpray!
nu kan jag andas normalt

hursomhelst, tillbaka till samtalet
jag är glad att du uppskattar att jag finns här
o jag hoppas du VET att jag finns här
jag vet att jag kanske inte varit världens bästa, o för att inte tala om att du verkligen inte varit världens bästa (:p)
men det känns som att vi ändå tog steget vidare från varifrån vi hakat oss fast
det kändes inte spänt för fem öre o jag tycker om när jag får dig på bättre humör

det värmde oerhört att höra dig skratta
o jag hoppas snart du inser att du inte behöva gräva så djupt för att hitta ngt, vad du nu än söker
kom ihåg att JAG iallafall bara är ett telefonsamtal ifrån (eller sms, eller mail, eller gb'inlägg.. eller privatmeddelande på bilddagboken, hah)




FRIDENS LILJOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback