SKITINTERNET

igår när jag kände att jag hade hur mkt som helst som jag behövde få ur mig så kuppade internet järnet, msn funkade inte.. inte bloggen heller för mig,
blev sur o gick o la mig..
funderade över det var jag funderade över igår men kan fan inte komma på det

får kanske passa på o filosofera angående människor runt omkring mig istället, det är ju ungefär det enda som är roande i mitt liv för studen
det är konstigt hur man beter sig från person till person o jag kan inte sluta faschineras över hur en kille på 16 bast kan bete sig mognare än en i våra ögon, vuxen man som passerat 20..
vad är det egentligen som gör att man som 20åringen betsämmer sig att bete sig som universums fjantigaste, fastän man tycker att med 20 år på nacken borde man vara väldigt bekant med mognad

o sen!
svaga människor.. herrejisses.. vad är det med svaga människor?
jag har varit där själv, så det här kommer låta lite dubbelmoral tror jag
men varför kan man inte inse att man själv inte är nån trashig docka som är tillåten att kastas runt o bli totalt söndermanipulerad?
är det på fullaste allvar det man ska få ut av ett förhållande?
är det vad man förtjänar?

det är ju helt galet,
hur mkt människor som än försöker prata in såna här människor på rätt spår, o säga hur bra dom är, att dom förtjänar bättre, att partnern manipulerar o är maktgalen, att det kommer bli värre..
o framförallt att
DET INTE BLIR BÄTTREEEEEEE!!!!!!
få upp ögonen!
ni är bra, ni förtjänar ngt bra.. ingen kan sjunka så lågt att man på fullaste allvar tror att man förtjänar ngt avdankat kadaver
handlar det bara om att man är så rädd för att aldrig få ngt bättre att man tar det sämsta?
det är ju sjukt
lev istället efter att du är så jäkla bra o förtjänar ngn vettig
nöj er för tusan inte med vad ni får, o tro att det tar stopp där

nu ska jag iallafall hoppa i duschen, sen ska jag ut på promenix tror jag

FRIDENS LILJOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback