15+

alltså.. rubriken talar ju verkligen för sig själv. mer till det sen!

dagen bestod av att tvinga sig upp där vi 10.30, jag var svintrött för jag har sovit dåligt de senaste dagarna,
hursomhelst.. upp då.. käka frukost o drog iväg med 11:55 bussen till samlingen,

match mot kalix stod på dagens lista,
en krånglig match egentligen.. bara 1-1 efter första persioden o 2-1 till oss efter andra..
vi fortsätte lira o slutligen lossnade målskyttet o sista perdioden slutade 5-0 till oss, vilket resulterade i en stabil seger med 7-1..

punkt nummer 2 på dagens planering var lagfest, vilket egentligen inte blev mkt som hade med laget o göra..
vi var några som hängde gäng hos säääna.. sen bestämde vi oss o dra på färjan, där sög det hästballe.. o därav min rubrik
man känner sig verkligen gammal(!!!!!) som 20åring när man är på det där stället.. det kryllar av folk som man knappt tror går gymnasiet o med tanke på att dagens luleå inte erhåller en enda krog för ålder 18+ förutom just bögfärjan, så förstår man ju att alla samlas där..
synd att det blev så tråkigt, jag blev tagg på utgång där på förballen hos sanna så jag var lite besviken då man väl kom in på färjan efter att vi köat i vad som kändes som en evighet
jag o ingela hämtade iaf våra kläder hos sannas sovande far, o begav hos hemmåt..

så vad jag såg som en perfekt kväll med snorfylla o krogrunda med 1 timma extra sen man ställer tillbaka klockan för vintertid,
slutade med en kväll framför datorn skrivandes i bloggen..
patetiskt!
imorrn åker jag till pite för o se rickes match.. ngt säger mig att det är mer givande att skutta runt på färjan som nån lammköttsletare,

fridens liljor gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback