äntligen,

efter att datorn varit på lagning i några dagar har den äntligen kommit tillbaka..
tyvärr utan alla mina bilder, all min musik o alla andra skitsaker som man faktiskt hade velat ha kvar.
varför lär jag mig aldrig att inte lita på elektronik o iallfall kan vara lite mindre dum i huvet o bränna ner allt man vill ha kvar?

jag har ångest.. kylan är förfärlig o jag funderar starkt på o låta hunden kissa ner sig så jag slipper inta gående fosterställning för att (utan framsteg) försöka hålla kylan ute,
jag gillar hösten.. eller precis när sommaren går mot sitt slut o alla färgerna dyker upp.
men dra åt helvete vad jag hatar kyla,
vad fan gör man här uppe egentligen?

jag har fortfarande ångest,
hur skulle du känna dig, om någon som har obeskrivligt stor betydelse i ditt liv, o dessutom precis intagit sin plats där igen efter mer än 1 års uppbrott,
bestämmer sig för att flytta.. ja helvetes långt bort från dig innan du hunnit smälta hans närvaro?
jag vill bara kräkas.. jag känner mig så tom då jag tänker på det
det människa jag känner att jag kan prata om allt med, som är en kopia av Jag.. fast med snyggare utseende o kuk,
lämnar mig för varmare breddgrader..
själv sitter jag fastfrusen med arslet i datastolen, alldelens för bekväm o rädd för att våga vidga mina vyer o få ut snäppet mer av livet
jag unnar honom verkligen det.. o framförallt det faktum att han hittat ngn han känner att han vill dela bostad, hjärta o snart säkert konto med,
men.. nu tillbaka till lilla ensamma (i detta fall jävligt egoistiska victoria)
JAG DÅ? :(
jag är så rädd att vi kommer tappa kontakten igen o det skrämmer mig så jag snart inte kan kontrollera illamåendet som tränger sig upp ur min strupe.
förutom min allra bästa vän, är han den enda jag verkligen känner att jag skulle kunna göra allt för,
undra om det skulle lätta o skära bort lite fett o trycka ner mig i en resväska? jag kanske får bo i hans strumplåda..



jag tänker inte skriva att jag ska försöka uppdatera den här jäkeln ofta igen, för jag kan aldrig hålla det ändå så
men vem vet, rätt som det är kanske de ploppar upp fler o fler inlägg här,
om det ens är värt det

hejdå.

Kommentarer
Postat av: toffeln..

sry for everything I've done..

2007-10-24 @ 14:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback