BARNVAKT

åh, vilka små liv..
felicia har gått till ida o kommer tillbaka vid 12 då jag ska göra lunch åt dom
ella sitter nu på toa o pratar med hunden samtidigt som hon försöker nå toapappret som tydligen hamnat på golvet..

kom hit vid 09.00 o ska vara barnvakt åt dom till 15.30 nångång,
småttisarna har ju höstlov så dom ringde igår o bad mig vara barnvakt så dom skulle slippa vara på fritids respektive dagis..
vad gör man inte :D

dom är sjukt lugna.. det är snarare astro som tar mest av min energi som för tillfället inte lever på överskott..
galet vad trött jag är.. jag längtar tills imorrn då jag bara ska sova sova sova sova,
har innebandymöte ikväll o träning efter men eftersom jag inte ska spela i helgen så har jag bestämt mig för att inte träna den här veckan, utan vila min sträckning i låret o det onda knät..
åker till sollefteå över allhelgona o ska träffa massa släkt o festa, kommer bli grymt kul o jag ser verkligen fram emot att få lämna luleå för ett tag..
även om det bara blir för en helg

nu ropar ella att jag ska komma o leka med hennes pippi långstrumpdockhus, o än en gång;
vad gör man inte?
delar med mig av en bild på henne som togs på släkträffen i somras


fridens liljor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback