JISSES AMALIA!

jag har suttit o kämpat med min blogg för o försöka komma på hur man ändrar designen,
när jag äntligen fifflat lite o kände att jag inte orkade göra med så lutade jag mig tillbaka,
slog på lite musik o kände lugnet..
sen insåg jag att jag helt o hållet hade glömt bort o blogga,
till vilken nytta ska jag styla upp bloggen om det sen inte finns ngt att läsa? :D

anlände till piteå igår tidigare än planerat, så gamla hairspray med ricki lake i huvudrollen, käkade chips o snackade lite allvar,
kändes lagomt bra o somna.. trots att jag yrade om att det var ngn annan i rummet o somnade på ungefär 2 sekunder o 43 hundradelar
vaknade av att klockan ringde 08:30 första gången, snoozade till 08:55 o tvingade mig upp 09:05

anders vek av ganska fort till jobbet o jag fick traska själv till busstationen
med tanke på det varma vädret o solen som skymtade igår så tog jag en.. inte så varm jacka,
vilket gjorde att jag hackade tänder o frös som en gnu medans jag stod o väntade på bussen.
ljög som vanligt för busschaffisen o satte mig på ett säte brevid en yngre tjej som spelade musik så högt att det överröstade musiken jag hade igång.. vilket resulterade att jag fick höja min musik ännu mer
hade svårt att hålla ögonen öppna med bussen stannade så småningom på busstationen i luleå o jag traskade runt på stan för att göra några ärenden

frös fortfarande o bestämde mig ganska snabbt för att ta bussen hem,
det slutade med att jag hamnade på miss mac o köpte en pizza, sen kutade jag hem.. käkade några bitar o gav skiten till morsan,

nu funderar jag på om det är någon idé att jag lägger mig o sover,

jag är obeskrivligt trött men lägger jag mig nu sover jag bort hela dagen.. inte för att jag har ngt planerat förens på några timmar,
för ikväll ska jag se min lillebror match i pontus 19:45
imorgon ska jag själv spela match 14.00 i pontus.. precis som förra helgen är det kalix som står för motståndet.. grislir igen, tjoho!

hursomhelst!
efter den matchen blir det till att skynda sig till gammelstan för o se herr 3:an ta sig an just gammelstan,
o sen gärnet hem o fixa iordning sig inför lagfesten.. grymt
kanske blir utgång på bryggeriet?
nej.. jag har varken lust, ork eller pengar..
vad ska DU göra i helgen?




såhär tantig ser jag ut då jag krullar håret!





hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback