BLONDE AMBITION

efter att ha slitit mig upp från sängen vid 08:20
nej, jag vaknade pigg då o gick gladerligen upp
käkade frulle o tänkte.. aaah.. nu ska jag se nån film jag tog hem under natten!

valet blev, som rubriken talar; blonde ambition
en typisk tjejfilm med blonda stjärnskottet jessica simpson (visst låter det bekant egentligen?.. tyckte jag kände igen henne nånstans ifrån) i huvudrollen!image121
filmen handlar om en småstadstjej som kommer till new york, blir klassad som dum bimbo.. som i slutet av filmen blir kär o ger tillbaka på alla dom som trodde att hon var en dum blondin!

mitt badvatten har precis blivit färdigt o jag ska hoppa o svabba av mitt lortiga jag
sen ska jag baka kolakakor för att stilla mitt sötsug (som förövrigt inte borde få FINNAS, eftersom jag tryckte en hel godispåse igår)
SEEEN.. får jag förhoppningsvis vara med pullan
vi kommer säkert se ngn av filmerna vi båda insåg att vi laddat hem..
nåväl
lev o må kära vänner

igår steg min besöksfrekvens drastiskt, jag hoppas det håller i sig! :p
PUSS

/bubbelvicky image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback