TERMINATOR

hej kära vänner
jag sitter här i ume hos pärra o känner lugnet
har precis slängt i mig ett rör med pringles o tillsammans med pärra tömt en halv hallonsoda
påmindes av min o pullans fest för några helgen ser då vi groggade med hallon så det smakade röv
men det fick duga
nu gick pärra på tossi, garanterat för o göra nummer 2 så jag passade på att sätta mig här o uppdatera mina kära läsare,
som förövrigt är sämst på att KOMMENTERA min blogg o ge mig lite feedback!
skämmes på er!

annars sååå.. kommer jag väl hem på måndag
jag har shoppat lite.. bland annat ett par skor, he he he he
imorrn ska pärra på spex hela dagen så jag kommer få vara själv, ska åka ner på stan o fika med minos o försöka fördriva tid o spendera pengar
jag brukar vara bra på de men ska ändå försöka att inte slösa för mkt
nu tänkte jag hoppa i duschen
om man nu får duscha efter 22 här, hoppas det.. det får man inte göra hemma, men jag gör det ändåååååå!

peace motherfuckers
love ya'll

Kommentarer
Postat av: Maria

Men vickan jag kommer till Luleå om en vecka och då måste vi ses, jag tycker att vi kan ta en liten sväng om och göra stan osäker!
Miss U!

2008-04-26 @ 08:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback