4/4

inatt gör jag min sista natt o sen är jag ledig till tisdagkväll :p
sen jobbar jag, tis ons, tors, ledig fre, o jobbar lör, sön, mån.. puuuuuh 
fast efter det är jag ledig ett tag o sen tror jag bara jag har 2 eller 3 nätter kvar den här sommaren,
efter det får jag äntligen åka ner till micke igen o det bästa med allt är att jag kan åka hem näääär jag vill!

dom 2 av dom här 4 nätterna startade med kaos.. linda var sjuk o precis som jag borde gjort, så fasade jag för de värsta
jag har nog aldrig varit så slut av 2 nätter o gud vet om jag stått ut med 2 till med den där jubelidioten
åkte på världens sämsta vikarie, men tack o lov jobbade jag med sofia natten som var.. o sofia även natten som kommer! :)
igår var vi lite busiga, men de måste man få vara ibland, det var sjukt lugnt hela natten så man får göra de bästa av situationen, i vårt fall.. det godaste av den ;)
nog på ordbajs, jag ska hoppa i duschen o sen göra mig iordning för o fara
jag har precis överfört pengar för hårfärgen jag beställt från tradera så nu längtar jag till den kommer så jag får leka med mitt hår igen :D

puss
saknar dig micke!

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag saknar dig med :(

2008-08-09 @ 23:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback