ÅH VILKEN FRUSTRATION!!!

hej

jag blir galen
jag har varit o tränat idag o jag blir så besviken när allt går så dåligt
allt gick hur bra som helst på övningarna o man var peppad på spel med tanke på hur bra de gick förra träningen
men idag var en sån här skitdag då ingenting gick som det egentligen skulle
jag blir så arg så jag kände bara hur jag satt o dumstirrade efter träningen
jag är så full av vilja o när det inte blir som jag tänkt så känner jag bara hur matt jag blir i hela kroppen o vill slå mig själv
egentligen menar jag inte att det bara var mig de gick dåligt med, vi pratade för dåligt.. o försökte o försökte, visst blev de bättre efter några byten men vi kan så himla mkt mer

jag måste lära mig bita ihop o trampa vidare, o samtidigt kunna behålla viljan o den optimistiska biten
för nu är det som att jag tappar nån av delarna o känner hur jag vill sjunka ner i skorna

utöver träningen har det varit en skitdag
jag känner mig så bitter o håller inte alls med andra som tänker i andra tankebanor än jag
vilket resulterar i bråk där jag försöker få folk o fatta hur jag tänker utan resultat
jag tror det handlar om att jag hamnat i en krets där alla tänker i de berömda tunnelseendet (nå inte alla.. men många av dom)
o när man försöker intala dom att man kan tänka annorlunda o framförallt att jag inte alltid tänker samma sak, så är det som att ens åsikter inte räknas just för att det inte är likt deras egen
nu känner jag mig såhär kvävd igen o känner att jag behöver rycka upp mig
det är ju faktiskt löning snart o jag ska shoppa loss på IKEA o alko.. jag får längta till det
o på söndag åker jag till micke o bara det ger mig lusten att skriva en smily i det här inlägget :)

nu ska jag hoppa i badet, o sen ska jag hoppas på att världen har några planer för mig ikväll för jag känner att jag behöver komma till lite ny miljö, om än bara för några timmar

micke bergström,
med hela mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Micke

och victoria edunger med hela mitt hjärta <3

2008-08-25 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback