kära luleboare (mfl.)

hallå ja!
nu har jag varvat ner efter en skum träning.. jag hade typ ingen ork, om man jämför med träningen igår som vår femma gjorde svinbra..
men men, man kan väl inte vara på topp jämt
på tisdag har vi bortamatchen mot kalix (jag vet.. första söndag, returmatchen tisdag.. sjukt) o då är 4 backar borta, lol.. jag vet ngn som kommer få springa sig mindre tjock :p




nu har jag iaf smällt i mig en av de ybergoda (o gigantiska!) apelsinerna jag inhandlade på konsum i onsdags,
helt sinnessjuk vad gott det är med apelsiner, men som en vän sa (nämner inga namn) så äter man det så sällan med tanke på hur bökigt det är o göra iordning dom
kanske därför man uppskattar dom så mkt när man väl äter! :)

nu ska jag iallafall uggla framför dumburken ett tag till innan jag intar framstupa sidoläge!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback