tja tja tja!!!!

sitter här o peppar.. eller taggar.. whaevaah, med eminem-puke iaf!!
match 14.45, samling 12.45.. känner spänningen
lite nervös som vanligt..

sovit dåligt inatt dessutom, känns bittert o behöva somna olustig till mods.. men det är väl bara o gilla läget.. även om det påminner mig om ngn annan

igår spådde felicia iaf mig,
somtur var fick jag micke av de fyra killar jag valde
men när det kom till kritan o vi skulle gänga oss vare bara o inse att det var mot alla odds
inte ens prästen ville genomföra bröllopet.. eller micke själv
så jag antar man får acceptera att varje tjejs dröm inte kommer bli verklighet för mig;(


nu ska jag krypa ner under täcket en sväng, innan klockan blir för mkt o jag verkligen måste göra mig iordning

pussis

Kommentarer
Postat av: A

Och vart kom inspirationen ifrån... ;)



"sitter här o peppar.. eller taggar.. whaevaah, med eminem-puke iaf!!"

2008-12-08 @ 21:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback