SEG TJEJ

mitt badvatten har varit uppspolat gode länge o det framgår tydliga o djupa suckar ur hela mig när jag inser hur mkt jag har o göra idag
får nog komma lite sent till kidsens träning så jag hinner käka middag, sen har jag träning x2 själv o de kan man ju inte genomföra på tom mage!
min mamma håller på o sätta upp nya gardiner i köket, som dessutom var så jäkla bajssnygga så jag ville ha dom själv, dessvärre var dom i för mörk färg så de hade ändå inte passat in riktigt..
jag käkade iaf nyss frukost o nu satte jag mig här fastän jag borde hoppa i plurret o göra mig iordning för världen
mina dagar på senare tid har varit så fullspäckade så jag borde logiskt sett inte ha hunnit med mig själv,
fast på ngt vänster är det som att jag ändå inte klagar
de stunder jag inte haft ngt inplanerat har spenderats i telefonen o jag känner mig som en glad människa o går för tillfället genom livet på väldigt lätta steg
det känns obeskrivligt underbart att kunna slappna av lite o inte behöva vara beredd på att vad eller vem som helst kan hugga en i ryggen

nu ska jag dela med mig av en grym grej egentligen;
http://www.hittadinkompis.se
gå in där o registrera dig, resten talar för dig själv
ingenting jag vinner på eller ngt, utan de tär mer en grej för att man lättare ska hitta folk på olika ställen :)
känner du behovet av följande; http://www.hittadittkrogragg.se, så varsågod o klicka dig in där ;)


TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback