VEDERVÄRDIGT!!!

snälla kan inte ngn sluta låta den här förbannade jävla KUKTUREN hagla över mig?????
vilket liv jag lever, jag är så jävla glad nu för tiden!!! allt går verkligen min väg
helvetesjäkla fittliv, vilken vändning allt kan ta!
det är så jävla typiskt o de känns som att de bara händer mig!!1!!!!!!1
JAG TROR JAG SKA GÅ O KRÄKAS PÅ NÅN
vem som helst! kom fram, äru ful spelare ändå ingen jävla roll
så jävla sinnesjsuk o så jävla galet,  HUR DUM FÅR MAN VARA SOM TROR ATT ALLT ÄNTLIGEN SKA GÅ ÅT RÄTT HÅLL?!?!?!
jag kommer bli en ensam själ
en jävla surnucka som alla pratar om i smyg
FAN VAD JAG HATAR ALLA IDAG

tut tut,
jag ska bränna mig inne

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ta en ny öl.

Postat av: Adam

Jag måste ju ha gjort din dag när jag "lät" andreas tunnla mig ;)

2008-02-21 @ 15:01:44
Postat av: victoria

adam; hahah you sure did :]

2008-02-21 @ 15:08:21
URL: http://slowjam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback