AAAH.. UNDERBART!

idag har varit en sån jävla bra dag
tokigt stressig iofs.. men när allt löste sig så bra som de gjort kan jag inte göra annat än o le glatt
precis den här kvällen, som gårdagen.. spenderade jag med pullis framför hennes stationära datorn nere i kontoret
nu har vi i princip inrett hela hennes 3:a.. förutom sängen som saknas.. o divansoffan till vardagsrummet,
det är helt sinnesjukt hur mkt vi röjt undan o nu är det bara o inhandla allt
det roligaste av allt måste ändå vara alla saker vi själva kombinerat ihop, vilket resulterar i att de inte är lika många som har de, om man tänker på hur det skulle varit om vi tagit allt helt random
färgerna går in i varandra i vartenda rum o allt kommer bli så bajsigt bra

wonderful!
imorrn åker jag till umeå o det är jag minst lika taggad inför,
fan vad fånigt bra allt känns! äntligen :)
gittan my princess.. you know i love yooooooou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback