AJ AJ AJ

jävla skitdag egentligen.. som jag redan skrivit så är jag sjuk, o jag har ta mig fan ett rivjärn i halsen :(
jag klippte iaf min mamma.. o permanentade hennes hår.. egentligen är jag lite förvånad över hur bra det blev
hah, mamma var coollugn o jag var hispig o nervös över att de skulle se ut som fan
men lockarna blev jämna o fina o topparna blev inte alls slitna.. så det var ju bra

sen drack jag en smoothie o sen gick jag o la mig, var tänkt att jag skulle kliva upp o åka o kolla på min träning men jag var för trött o hade för ont i huvudet så de slutade med att jag somnade om o vaknade av att jag fick sms
jag drömde världens finaste dröm, allt var så gjutet perfekt o jag hade ångest då jag vaknade o försökte o försökte o försökte gå tillbaka till de sista jag minns av drömmen, men totalt omöjligt

utöver det hör jag hur morsan ser programmet om människor som håller på o äta ihjäl sig, blir man inte tillräckligt motiverad att tappa lite överflödigt fett då man ser de där tror jag ta mig fan ingenting funkar
det är dumt o fråga hur fan man lyckas tillåta sig själv o bli sådär stor.. fast jag antar att det räknas som ett orättvist uttryck o det finns väl stora orsaker i folks liv till varför man väljer att äta sig halvt ihjäl
men i mina ögon.. o i mitt liv, inte en chans.. det är ju för fan en tugga närmare döden varenda gång man äter ngt
ut o promenera med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback