TOTAL JÄVLA MISÄR

jag är så arg nu så jag nästan skakar
kom nyss hem från matchen.. hämtade in underläge 1-4, till 4-4.. så gör dom ett hormål med 5 minuter kvar av sista perioden
jag blir galen
den här förlusten sved så jävla mkt hårdare än den förra helgen, då öjebyn faktiskt var de bättre laget o vi var riktigt dåliga
men idag gick vi runt på 3 kedjeformationer o 2 backpar, med andra ord; hela vårat lag
det var en sån lagprestation o vi var mer värda vinsten än vad sangis var
precis som hanna sa så är dom precis lika medvetna om de som vi,
vi tar dom nästa helg.. satan vad alla kommer ha krut i skorna

jag hoppas iaf publiken fick sig en nervkittlande upplevelse i 3x20 minuter
förbannat

Kommentarer
Postat av: Oskar

SPARKA NER DE JÄVLARNA :D hahaha

2008-01-12 @ 20:38:53
Postat av: Pär

Jag har varit i Sangis. Består inte det av sådär.. 20 hus?

2008-01-13 @ 04:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback