VIT CHOKLAD

jag, linda o min lillebror kom på den genialiska idén att smälta vit choklad o doppa chokladbollar i..
resultatet blev väl någolunda att hänga i julgranen, men en aningen för sött för min del o de fick duga med 1 vitchokladchokladboll, medans phille o linda lär trycka resterande..
jag har suttit hela dagen med den förbannade statistiken o är fortfarande inte kvar,
känns ändå skönt o veta att jag bara har ca 50 protokoll kvar o göra.. o alltså har gjort lite mer än 150, men ändå så jäkla drygt.. jag drömmer om mål o assist, o jag vill spy på skärmen så fort jag plockar upp pärmen o loggar in i databasen
hursomhelst har jag lyckats göra undan D2/D3 o H3, vilket betyder att jag bara ha H4 kvar.. värst av dom alla.. men ändå dom sista.. så jag ska väl ändå klara av de o lyckas behålla skallen, o för o inte tala om vettet

ingela blev iallafall min räddare i nöden när hon avslöjade för mig att herrarna hade träningsmatcher i både a o b-hallarna.. vilket slutade med att vi drog dit o glodde på doooom.. o som då resulterade i att jag fick ett välförtjänt uppbrott från dom där förbannade siffrorna
ni ser, hur många svordomar har jag inte använt när jag pratat om dom hittills?
jag skulle kunna kräkas galla x 3 på dom!

igår hade jag iaf träning för första gången på vad som känns väldigt länge, de gick väl sådär.. vi var 12+1, dvs i princip hela vårat lag o de är nu man inser hur jäkla tunn trupp vi egentligen är
det är stört, vi skulle behöva mer folk.. gärna bra folk
så om DU är en bra innebandyspelare (du får en vattenflaska gratis av mig om du har en kompis som är målvakt att ta med också!!!) så är du välkommen att dyka upp på ngn av våra träningar :D
hursomhelst så har vi iallafall match mot öjebyn i helgen.. en match som tack gode gud är flyttat till norrmalmia så vi slipper skit-björklunda
en, för våran del, väldigt viktig match.. ska bli jäkla intressant o se hur de går.. vi vann med 7-3 mot öjebyn sist.. men vi har tappat spelare o dom har fått tillök.. så det mesta kan hända egentligen
alltid iofs.. i innebandyn.. allt går fort o på 10 sekunder kan man vänt en match totalt.. totalt ovärd mening jag skrev iofs, för vem fan vet inte att innebandy går snabbt
efter matchen så blire raaaaace hem, o förhoppningsvis hinna se lite av herrarnas match på g-stan.. skulle kännas mest värt o hinna se den innan man bär av mot sanna o varmare källor
vi ska nämligen basta, o sen blire raj raj!
får hoppas på att vi kammar hem en skön vinst så man har anledning o kröka på lite
på tal om o kröka på.. det är nästan så man måste passa på har jag lust o säga, men nu när vi haft jullov från innebandyn så har jag inte direkt varit ute o ränt o festat.. o ändå sitter jag här på mitt julövergödda arsle o menar på att "man måste ta vaaara på helgdagarna då man spelar matcher tidigt på lördag eller fredag så man kan festa efter!"
varför säger jag så? varför är det meningen att jag helt plötsligt ska festa då de råkar vara spelledigt eller bara vara så att matchen för helgen är satt på rätt dag eller rätt tid?
sinnes egentligen.. det har etsat sig fast i min skalle sen mina forna år att när man inte har match eller spelat de o har chansen att festa.. då gör man det
jäkla illa.. känns som att jag är fast i min 15-16-17-halva18-årscirkel då man hängde på brass varje helg o blev snorfull efter en 4:a..
man har väl ändå växt till sig.. kan ju alltid sitta här i min ensamhet, i min blogg, som idag hade hela 30 läsare, o berätta om hur mkt jag ser fram emot de "rätta" innebandyhelgerna då man kan kröka utan att de ska gå ut över matchen,
medans jag egentligen bara säger de för att folk ska tycka jag är en cool festprisse, medans jag i själva verket sitter hemma o borstar min katt för att det känns bättre än o borsta mitt eget år, som jag förövrigt inte ens behövde tvätta eftersom jag ändå inte skulle festa, för det var ju bara ngt jag skrev i min blogg.. för att de lät bra


jag är skitmätt, har käkat rostade mackor med räkröra på o de var så förbannat gott
jag undrar om räkor har en tendens att sätta igång min ordbajseri-knapp?
ROGER UT!
o in, o ut, o in, o ut.. in.. ut.. in.. ut.. in.. ut.. in.. UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback