borta bra men hemma bäst? eller?

jag har för några minuter sedan entrat mitt enkla boende o startade igång lappisen samtidigt som jag tvättade av mitt 9-timmarståg-trötta ansikte
nu har jag precis krupit ner i sängen o luktar gott, samtidigt som doften fyller mig av saknad
nu, efter att ha varit bortskämd i hela 6 dagar kommer det vara ensam att sova själv

min tågresa gick förvånandsvärt fort, trots att jag satt brevid en jävla zigenartant som satt o mumlade nåt jag inte alls förstod
garanterat att hon uttalade nån formel i stil med en förbannelse som ska vila över mig tills jag gör ngt bra
hon pratade till o med i sömnen, rapade, la handen på min arm eller på mitt lår, försökte prata med mig o jag fick försöka vara artig o förstå vad hon menade
på adnra ställen låg folk tvärs över sätena för att dom inte hade ngn brevid sig o jag var full av avund heeeela resan
dessutom hade hon, eftersom hon hoppade på före mig, tagit MIN fönsterplats.. men jag orkade verkligen inte gorma så jag satte mig ner brevid o var tyst.. om hon sen bara hade kunnat hålla sig på sin jävla plats istället för o gå o pissa stup i kvarten
ååååh.. jag var verkligen i stort behov av att avreagera mig
nåja, som sagt.. jag ligger i min säng o har precis avslutat ett samtal med min vapendragare som börjar jobbet nu när jag kommit hem o ska sova, som vanligt med andra ord!

ikväll går jag på schema igen o kommer jobba som ett svin närmsta tiden.. sjukt drygt men det är ju bara o tänka på pengarna
nu måste jag lägga mig o sova men först kära läsare, framförallt du micke, så måste jag komma med en bekännelse
jag hade nästan dåligt samvete efter min genialiska handling jag lyckades genomföra i hemlighet nån timme innan jag skulle ila iväg till tågstationen i ljusdal
hata mig inte micke, o hoppas gud hör mina böner när jag önskar att du inte kommer ha otur på kommande matcher
men.. jag tog din zero-tröja :O

fniss, nu kommer jag sova gott!
PUSS!
ps. laddar upp lite nödvändiga bilder imorrn.

Kommentarer
Postat av: Micke

Förstod att du skulle norpa den haha ;D pussa

2008-07-07 @ 13:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback