utflykt!

jag skulle ju vara en söt flickvän o fixa en överraskning åt micke, men efter diverse incidenter, som att tappa mobilen i vattnet från bryggan o därmed inte hitta igen den (micke.. inte jag:p ), så var han på så dåligt humör o skulle promt in på telia nu imorrn på måndag när dom öppnar
ja då var jag ju tvungen o avslöja min plan om att vi skulle åka till storforsen eftersom jag fick lite muttrande då jag försökte förkalra att vi inte kunde åka till stan på måndag
han blev glad iaf, vilket är huvudsaken.. en grotesk turistattraktion, men ack så härligt

idag har vi bara varit risiga se gårdagskvällenkvällen o natten som vi spenderade öldrickandes på bishops.. usch
mamma o pappa grillade o vi fläskade i oss lite mat.. annars har vi bara legat o degat förutom en stund där mellan 13-15 då vi faktiskt var på stranden :)

tiden går segt o det är så underbart
vi gör mkt om dagarna, om man nu bortser från idag o det gör att det känns som om man varit med varandra hur länge som helst
imorrnkväll o till tisdagmorron ska jag iaf jobba så då får vi se hur micke roar sig här hemma :)
nu ska jag gå o antasta hnm!

hejdå!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback