victoria @ ljusdal

efter många om o men lyckads jag tillslut ta mig fram till den här hålan
fan vad jag aldrig mer ska åka med veolia, jag fattar inte hur dom kan ha resenärer som väjer att åka med dom med tanke på hur mkt dom skiter i hur folk reser o framförallt att dom tar sig dit dom ska..

aja, efter att jag blev avsläppt i huddik av sj-tåget som var snälla o ställa upp, eftersom bussen från lule till sundsvall var försenad o därför missade jag x200tåget som skulle ta mig till huddik,
så fick jag veta att veolia inte tänkte fixa ersättningstransport så jag tog mig till ljusdal, utan dom uttryckte det så fint som att "det där är inte vårat bord längre, hon får sköta de där själv"
jahaja, en tjej på 21 vårar lämnad ensam i huddik klockan 01:30 på natten utan nånstans att ta vägen, bäddat för katrastrof?
efter en tusing på taxi från huddik till ljusdal löste det sig som tur var o kom fram hit nångång före 3 på natten istället för 20:35 som det egentligen var tänkt

jag får iaf nöja mig med att allt varit så värt det iaf
jag har det svinbra o jag hoppas min sambo de närmaste 6 dagar inte misstycker

nu ska jag antasta honom!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback