western farm

där var jag för första gången igår!
snabbt bestämdes det att jag skulle haka på maja till hennes kusin som jag inte träffat på flera år
var riktigt trevligt o farmen imponerade grymt på mig
det var sjukt kul, roligaste utekvällen på länge så det var sjukt värt

annars har min dag bestått av jobb mellan 10-15 på gtc med innebandyn, o sen sov jag några timmar, sen var moa o ricke här på middag o sen har vi spelat TP två vändor

nåväl, det slutade iaf med att min pajas till storebror klädde ut sig o jag har skrattat så jag trodde jag skulle dö i förtid
han är så jävla rolig ibland
synd bara att jag inte kan ladda upp filmer på youtube av nån dum anledning
ni får nöja er med en bild
o en bild på mig före farmen igåååår!
puss!

M




Kommentarer
Postat av: Micke

Jävla söt bror du har haha :D



Vicky <3

2008-07-13 @ 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback