aah.. vilken ögonsten

pullan har köpt, eller ska köpa.. ny bil
jag blev nästan kär.. måste bara printa in i hennes skalle att kvinnan inte behöver en kombi-jävel förens hon skaffar hund, 2 ungar o framförallt KARL! :D

anyway
fick lite bilder från min födelsedagsfest!
lagomt såhär i efterhand men linnéa har, som hon själv så vackert beskrev det, inte fått fingrarna ur arslet förens nu,



nu har jag i princip nyss kommit inför dörren efter att ha varit ute o rejsat med pullis vrålåk, jag är, kosntigt nog sjukt trött o ska ta mig fan se till att det blir en tidig kväll, jag måste springa på stan imorrn,
det känns som att jag har hur mkt som helst att fixa innan min perfekta resa i slutet på den här månaden äger rum


till alla min fans o sweet lovers där ute
LOVE YA ALWAYS!!!!
VICKY + ER = 4EVAH!


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback