.. den gamle räven!

jag fattar inte varför jag inte tycker de tär kul o blogga längre
förrut var det alltid så att det röck i fingrarna o jag kunde knappt vänta tills jag hade möjlighet o ordbajsa lite på den här saken
nu är det som att jag har all tid i världen, framförallt när jag nu imorrn måndag har varit sjuk i 2v,
jag ska till läkaren dessutom,  så då får vi se hur det går
tillbaka till bloggandet, jag har all tid i världen men plötsligt känns det inte vesäntligt o slänga ur mig massa goja

jag har på sistone, som sagt varit sjuk i dryga 2v
jag har inte tränat på över 2v, jag känner mig lagomt uttråkad o det känns inte bra när det rycker i min kropp av att man har för lite o göra
jag har umgåtts med pullis en del, vem trodde ens ngt annat
träffat lite nytt folk.. haft det allmänt trevligt,
träffade mindre värda folk som man likgärna kunde låtit bli att träffa,
tagit året första dopp! dra åt helvete vad kallt.. konstigt när isen typ släppte för 3v sen, hah.. mest värt o bo i lilla luleå

hursomheeeelst!

i musikväg är det paramore som gäller, som dessvärre det gör för många andra.. men vad tusan.. är dom bra så är dom

nu har jag iaf uppdaterat den här skiten,

förmodligen sämsta inlägget nånsin

men det får ni köpa, har ni tur kanske min inspiration för bloggen kommer tillbaka nån gång

den 30:e åker jag till tore, iaf nåt o känna pepp till!



god it feels so good


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback