"får jag stoppa snoppen i dig?"

hej kära vänner!
ber redan i förväg om ursäkt för ventuella osammanhängande texter eller stavfel
för ett ska ni veta, trogna följeslagare, o det är att jag fortfarande är onykter
jag har inte sovit nånting inatt
varit snorfull sen typ.. 14 igår!

jävligt värt, vi pallrade oss ut till klubbviken
vädret var väl sådär men dra mig baklänges vad kul vi hade
helt sinnessjuk vilken stämning de kan vara när man är så mkt folk, o massa nytt folk.. o när man träffar massa "gammalt" folk man inte sett på aslänge
hursomhelst.. drack väl min sista öl vid 14 idag o jag känner mig inte så stabil
jag vet inte om allt i lägenheten vinglar för att jag fortf. vill till o vara kvar på båten
eller om det bara handlar om det faktum att jag är full än

jag försökte sova, eller jag lyckades somna nu.. sov i 2h o vaknade i panik av att jag drömde en mardröm
om vad, jo att jag föll i vattnet.. o bara sjönk.. som en jävla sten.. jag kunde inte röra mig
nu har jag tänkt lägga mig i badvattnet o koka bort
för övrigt vare typ 30 grader på klubbviken idag! eftersom ingen var nykter o kunde köra hem så fort så satt vi kvar där o ja.. fortsatte dricka :O nån återställare hit eller dit..
ja hursomhelst.. jag har bränt mig i ansiktet så det räcker o bli över.. värst är fan på läpparna
bara för att jag låg på en bänk o pendlade mellan att dricka bärs o halvsova

aja, den hära midsommaren sämsta kommentar står david the man för när han försöker förföra pullis
inget skämt alltså, utan killen säger seriöst "får jag stoppa snoppen i dig?.." när dom ligger på stranden o kramas
ahahaha.. jag skrattar så fort jag skriver eller säger dom där orden men fy fan vad värt
vilken jävla lirare!
heja david!


it's like wishing for rain as i stand i the desert
but i'm holding you closer then most,
'cause you are my heaven

9

Kommentarer
Postat av: Micke

Kul att de att du hade roligt :) Nu är klockan över 12 så nu passar siffran 8 utmärkt! ;D

2008-06-22 @ 01:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback