ja ja ja



efter många minuters deppande igårkväll satte vi oss i bilen o for en sväng i stan
bytte bort sverigetröjorna ganska fort men lät trots allt tatueringarna sitta kvar,
jag kom hem vid 5 imorse efter att vi tagit vändor till både boden o pite
tillslut stannade vi kvar i lule o stod nere på brasseriet ett bra tag, träffade en gammal bekant, spelade lite minitennis i bilen ooooosv
nu har jag nyss vaknat o mår lite halvkonstigt, småilla på ngt sätt
somnade vid kvar i 6 imorse efter att ha pratat med en snorfull tore som haft en bra kväll :p

nu ska jag nog lägga mig ett tag till
idag är morsan sista dag på jobbet innan semestern, då börjas det väl med införda vardagssysslor på schemat ;(
PUSS


ps. ber om ursäkt för att bilden inte innehåller tatueringarna,
men vi hade inte hunnit fixa dit dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback