material girls

jag blev ledsen i ögat när jag såg att min blogg som mest sänktes till 3 läsare per dag när jag var som sämst på o skriva
men lika glad blev jag när jag sedan såg att den helt plötsligt var uppe närmare 40st nån dag efter
folk har fått mersmak för min blogg igen!
jag hoppas det håller i sig, bara alla nyfikna läsare kunde vara lite bättre på o kommentera så jag får lite feedback o glöd i baken till o fortsätta ordbajsa för er skull!

jag såg precis klart filmen med min rubriks namn,
jag måste bara säga att hillay duff gör mig glad,
visst att hon inte är nån superskådespelerska men hon är så jäkla söt o alltid med i typiska tjejfilmer, där man i 1½ timma får sitta o bli generad, o få ont i hjärtat, o va puttenuttig o gud vet vad alla dom där filmerna innehåller

nu känns det som att min dag fullbordats o jag kan sluta mina gröna o inta framstupa viloläge ensam i min(för tillfället, efter att ha sett en sån film) förstora säng!
jag återkommer imorrn,
o fastän det kanske inte blivit en ny dag trots att klockan är över tolv så delar jag ändå med mig av den, egentligen enligt mig, för stora siffran;

18

SEE YOU IN CYBERSPACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback