sverige - grekland

nu är det inte längre kvar
tror att det är jag tillsammans med några andra miljoner svenskar som sitter bänkade vid nån form av aktivitet som har med sveriges öppningsmatch i EM o göra
jag själv laddade med grönsaker o dipp som redan är slut, så jag kommer ligga avslagen o det ska mkt till om jag kommer orka jubla när (inte om) sverige gör mål!

jag håller med stadsminster Freddan om att det fan är lite nervöst, man känner igen alla namnen i landslaget just för att dom varit med några år
o frågan är ju just den som han stället, håller dom fortfarande?
jag personligen är såförvirrad o vet inte alls var jag står
egentligen är jag inte ens intresserad tror jag, men den här EM-febern som spridit sig i sverige nu, o framförallt när vädret inte tillåter annat än innesittande,
så antar jag att man får go with the flow o heja fram våra blågula nissar

så, låt matchen börja
HEJA SVERIGE! 
aaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback