unknown

idag kära vänner fick jag masa mig upp före ottan (enligt mig själv med tanke på att jag inte tagit mig upp före 14:00 de senaste dagarna)
iaf.. strax efter klockan 12:00 var jag uppe o vadan detta? jo minsan så ska mina kära päron åka iväg till min släktingar idag o blir borta ett tag, vilket betyder att jag inte hinner träffa dom innan jag far iväg på min lilla tripp (som förövrrigt inträffar på måndag!!!!!!!!)
hursomhelst så kändes det artigt o säga hejdå till dom ooosv osv osv

nu sitter jag här i min säng, i mitt kliniskt rena sovrum som städades klart vid 01:00 inatt,
00:30 drog jag fram dammsugarn o idag hoppas jag att jag inte får nåt klagobrev i brevlådan

snart är det helg igen o jag har ingen aning om var den bär mig
pratade nyss med pullis (om du läser det här, kom på att jag glömde fråga i tfn nyss.. påminn mig om lördagen nästa gång vi hörs)
hursomhelst tror jag det ser ut som att jag slopar boden alive.. jag har ingen lust egentligen o eftersom jag jobbar sön-mån o sen åker 09:50 på måndagmorgon så vill jag hinna med allt jag ska göra innan utan att behöva stressa o känna den gnagande känslan av att man glömt ngt spöka i bakhuvudet hela resan

nu ska jag iallafall vara lite huslig o gå o vika ner den tvätt jag faktiskt tvättade o hängde upp igårkväll
sen ska jag slänga i mig en välförtjänt frukost, jag har fan varit hungrig sen sist jag åt
o det var för alldelens för många timmar sen!
tror kanske till o med jag ska packa lite idag, hihi

ps,
jag hatar utfallssteg, fan vad jag hatar utfallssteg!
mest för att man knappt kan sätta sig på toan pågrund av träningsvärken dom ger
jag som älskar o sitta på toa :(


5

Kommentarer
Postat av: Micke

Du är nu i full fart med bulltillverkningen så jag passar på att skriva lite ;D Vad är utfallssteg? Tråkigt att inte kunna bygga björn som folk då :(

2008-06-25 @ 15:53:57
Postat av: Maria

Bulla på du =), jag skulle gärna kommit och ätit, men eftersom du inte kommer på BodenAlive så....

2008-06-25 @ 17:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback