utflykt!

jisses.. jag satte mig, på pappas begäran, o skrev ner mitt schema så andra kan ta del av det
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta
på alldelens för många ställen såg jag att jag jobbar 6nätter av 7 :O
o typ.. ledig två.. o sen jobbar jag igen..
jag kommer vara sliten i sommar, men det är väl bara o bita ihop
förhoppningsvis kan jag pallra mig utomlands o ligga o sschteeeka iaf! det är min plan

iaf, nedräkningen blir mindre o mindre!
jag ska, för er som inte förstått.. på en liten utflykt om cirkus 7 dagar
jag är pepp.. även om det kommer vara drygt o sitta för många timmar på en buss
kommer iaf tillbaka 07.00 på morronen den 7.e juli, så ni som vet mer er att ni kommer sakna mig, låt mig få veta det! :p
så kanske min hemlängtan kommer forsa över mig för nån sekund,
det ska bli så jävla skönt o komma bort, o jag vet att den enda jag kommer sakna riktigt är pullis, bara för att vi typ sitter typ ihop typ, eller ja.. typ

pullis ringde dessutom precis, stackarn är helt mörbultad
eller vem är inte, helgen har varit en pärs utan dess like, fast ni vet vad jag säger! man är bara ung en gång
bäst o passa på medans kroppen inte säger ifrån alltför mkt
det känns att man fått för lite sömn iaf, ångesten i mig är total när jag sover bort halva dagarna o missar solen ute
måste skärpa mig.. såhär får de ju inte fortsätta, jag kommer sluta som min inpyrda lillebror
som sitter instängd i sitt lilla förråd o konstant luktar en blandning av instängt o nyvaket

nu måste jag rycka upp mig, jag kan ju börja med o försöka fixa till mig så jag slipper se ut som en träsktroll
o kanske städa rummet..
men fan vad det lät ansträngande
har jag inte sommarlov? ;(

7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback