HEJ DAGBOKEN!

jag har precis suttit o funderat på om jag ska våga dela med mig av läckra handduks/underklädesbilder jag o pullan roade oss med o ta igår, men jag tror dom bilderna stannar  i min mapp ifall nån av mina, kanske perversa läsare skulle använda dom för eget bruk
tål att tilläggas att det är mkt ironi o läckra betyder snarare vedervärdiga, haha
men vi hade kul o det är vä ldet som är huvudsaken!
rätt som det är känner jag hur jag mjukas upp ju mer jag skriver o kanske slänger in dom iaf ;)

idag ringde min klockan 10:00 o 10:30 skulle jag infinna mig hos min brorsa för o vara barnvakt åt deras kiddoes medans dom var på begravning
det slutade med att jag klippte min brorsdotters förut långa blonda hår, i en ganska söt page-frisyr:

image96
KOMMENTERA! :)




nu borde jag egentligen göra mig iordning för nån släktmiddag jag ska på, som jag inte alls har ork för
men jag får se de som så att när jag väl kommit dit o slängt i mig maten kan jag fortast möjligt bege mig till pontushallen o se div IV sista seriematch för säsongen! vilket underbart sätt att spendera en lördagkväll ;)
IMORRN MINA DAMER O HERRAR!
är dagen D!!!!!!!!
PATRIOTS - WIBAX, 17:00 I NORRMALMIA!
vinner patriots är dom seriesegrare i div II o klara för div I, annars får dom hur som helst kvala
mina nerver kommer barka o jag lär förmodligen sänka snittåldern på människor som drabbas av hjärtinfarkter!
aja, nu duschen!

     /victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback