bohemian raspberry!

idag vaknade jag, deppade o ville dra täcket över huvudet när jag insåg vilket väder det var ute
var tog dom överhettade sommardagarna vägen egentligen? :(
jag tog mig upp så småningom, satte mig framför datorn o fortsatte se "the nanny diaries" som jag bara hann se början av häromkvällen
pullan hade varnat mig o sgat att den var dålig,
men trots de tyckte jag att den här scarlet johansson-smörjan faktiskt var helt okey

tog inte så lång tid så hörde min käre bror av sig o bad mig hämta hans dotra på dagis eftersom han låg lite efter o var i behov av o jobba igen några timmar
sagt  o gjort, ella sitter i min fotölj, o käkar chips.. innan det har hon ätit middag, o sen glass..image145
jag undrar var hon stoppar allt egentligen


dagen höjdpunkt har iaf utan ngt direkt motstånd varit jordgubbarna jag köpte, o lika fort slängde i mig tidigare idag
jordgubbar är fan mest värt.. även om de den här tiden är inporterat skit
nu blir jag väl säkerligen magförgiftad av all besprutning men jag säger det igen.. mest värt


nu ska jag fortsätta försöka underhålla alla som behöver underhållning
fast det känns som att jag inte räcker till för tillfället! :P


ps. nya ben and jerry glassen med namn som min rubrik är.. GUDOMLIG!

Kommentarer
Postat av: rulllis

uppdatera din skit oftare! har lite o göra på mina kaafferaster! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback