dålig uppdatering

på sistone, jag vet!
mkt har hänt i mitt lilla liv som helt plötsligt kommer vara fullt av planering o måsten framöver
det känns verkligen bra o det känns som om det är dax nu,
jag är sjukt peppad o jag tror allt kommer bli skitbra!

idag har jag varit o handlat mat för alldelens för mkt pengar, men de tär ju bara o gilla läget!
igår var det rajraj eftersom maria var i stan (hon bor egentligen i kiruna)
hade barnvakt för ungarna o karln kvar hemma i kiruna,
vi började kröka vid 18 o skulle ut på cleo så småningom
gick inte riktigt som planerat o maria mådde inte så bra :)
hon gick o la sig o somnade o det slutade med att jag.. lagomt onykter drog ut med pullan i bilen
gled runt i stan o kände lugnet ända tills de var dax o hoppa över till camaron pullan skulle köra åt sin storebrorsa
jovars, man är med om mkt om kvällarna!
snacka om att alkoholen kan göra en knäpp! (o nu pratar jag inte om mig själv:p )
fast på morgonen idag o en ursäkt senare så kändes allt lugnt igen :)

snart ska jag käka mat o njuta av det grillade o potatissalladen extra mkt..
mmmm..

sen ska jag ragga upp min pullyy o vi ska feel the flow
PÖSS lavv jaa.. MISS JOOOOO o sen typ.. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback