FURIOUS

jag har ingen inspiration!
jag var sjukt pepp på o ligga o pressa på balkongen idag men de gick ju jävligt bra då det är pisskallt,
försökte härda ut o tänka på att det faktiskt var lite sol men det slutade med att jag tog kattfan under armen, gick in o spolade upp ett badvatten!
nu har jag precis käkat lunch o tänkte ge mig ut på en vända!
kan dock inte bestämma mig för om jag ska jogga eller promenixa men det ger väl med sig när jag kommer ut

återigen till min icke-existerande inspiration!
jag vet inte vad det är som har hänt med min bloggkänsla men den är som bortblåst
med tanke på allt man kört igång nu på sista tiden tycker jag att det borde finnas hur mkt som helst o skriva om, innan jag faktiskt snubblar på den insikt som säger att vissa saker bör hållas för en själv o människor i ens omgivning

om 8 dagar kommer min mor hem från malta, då kommer min ågren vara giganticus med tanke på hur hon kommer se ut sen
jag gottade mig i hennes misär när hon smsade o berättade att hon såg ut som en skållad råtta.. men sen, mitt i all skadeglädje slog det mig, att okej.. fine att hon bränt sig första dagen.. då har hon bara 1 vecka o 6 dagar kvar på sig o bättre på brännan o gå över från skållad råtta till pepparkaka, WIIE!
jag fick trösta mig med att steka mig i solariumet igår.. vilket bidrog till lite fräknar o illaluktande fläsk.. värt

nu har jag inget mer o dela med mig av
sämsta inlägget ever, jag borde skämmas!


yo hoes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback