GÄSP

idag har jag varit på stan o inhandlat nya joggingskor o lite annat kraffs
sen försökte jag mig på fransk manikyr då det gäller naglar, lättare sagt än gjort med efter många om o men så blev resultatet rätt okej!

nu har jag precis sett klart scary movie 4, vilken faktiskt, trots de agg jag hyser mot scary movie-filmerna, var riktigt rolig:)
har inte hört ngt speciellt av mamma förutom när hon smsade o sa att hon bränt sig o såg ut som en skållad råtta
(hi hi hi hi)
funderar på o kuta på stan imorrn igen o införskaffa mig en ny bikini
idag såg jag en sistaminutenresa till bulgarien den 13:e maj för 1600 spänn!
helt sinnes.. varför kan ingen åka med mig?!?!?!?!

nu har jag skitat ner lagomt vid databordet så jag ska plocka undan,
o sen ska jag hälla färg över skallen på mig själv så jag äntligen får bort den här sablarns utväxten
fan vad jag har längtat!
vem i allsin dar vill gå runt med en blond rand mitt på skallen :(

image146      image147



PÖSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback