gelé

idag klev jag som vanligt upp kl. 8 o gjorde frukost
käkade den o läste tidningen på balkongen eftersom solen låg på o var hyffsat varm
det var fortfarande kallt i luften o det är först nu värmen börjar komma
efter lite dötid här hemma drog jag i mig lunch o for o tränade campuseleverna, var få ombytta idag så det blev ett ganska kort pass, sen lät jag dom, som den snälla lärare jag är, brumma iväg på sina vespor i hopp om att hitta ngt roligare o göra :)

det har varit sjukt mkt motvind så fort jag satt mig på en cykel den här veckan.. det känns i benen kan jag ju säga
dels för att jag varit ute på x antal joggingpass o så det här med cykeln o nån promenad hit o dit
så fort jag går nedför en trappa så vill mina ben ge vika o det känns verkligen i låren då jag cyklar
men det är ju bara o gilla läget, det ger väl lite bra träning inför sommarträningen.. som faktiskt börjat nu på måndag
4 pass i veckan.. o sen går vi in i hall i augusti.. det kommer vara krävande, jag hoppas att jag kommer orka :)

jag har haft dålig koll då det gäller min mammas hemkomst,
jag trodde hon skulle dyka upp den 20:e men det är alltså fel!
mamma kommer hem på kvällen den 18:e, vilket alltså betyder på söndag!
o igår  fyllde hon 53 bast, jag undrar om hon o syrran hennes firade det tillräckligt ;)



    IDAG DÄREMOT!
    så fyller MOA 20 år!
    GRATTIS! (jag vet att du brukar snoka i min blogg ibland :p)
    hoppas du får världens bästa dag!






PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack stumpan!!! :) Snart Sollefteå..... ;);)

2008-05-14 @ 14:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback