GLADER

idag har varit en bra dag!
varit mkt spring o har väl egentligen inte hunnit med det jag ska men det känns bra iaf!
hade möte med gladreklam-victor idag o vi gjorde endel framsteg så det här kommer nog bli kanon, jag är rätt pepp iaf
tror jag behövde få höra de jag tog del av idag, det känns som att allt blev mkt mer planerat o framförallt tusen gånger klarare, så nu har man en hum om vad som kommer hända, o framförallt vad jag ska ha för roll, så det känns bra

jag kom nyss hem från moatoas kalas!
vi har varit där o myst o grattat henne o nu skulle pappa promt hem till tv-serien "brottet", så det var bara o hoppa på cykeln o rejsa hem
jag var småsugen o stanna på solariet som är där men jag hejdade mig, att jag var brun var ju trots allt det första moa sa när jag klev in genom dörren till dom:D
det måste ju betyda att andra ser det även om inte jag gör det!

nu ska jag lyssna lite på tila tequilas låt paralyze, kanoners!

pöss

   

Kommentarer
Postat av: Micke

du är fiiin

2008-05-16 @ 20:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback