HEJ HEJ HEJ HEJ

vilket underbart väde det varit idag!

helt sinnesjukt! helt plötsligt är man glad mest hela tiden o allt bara bubblar o börjar färgspraka:D
idag har jag varit o bestämt pass på jobbet i sommar, så nu är det urvägen
o idag lämnade mamma mig för 16 dagar utomlands, närmare bestämt på malta
var tänkt att jag skulle börja städa mitt tokskitiga rum nu ikväll men självdiciplinen är ju inte på topp nånstans så, som jag egentligen redan förmodat,
så hamnar jag framför dumburken i hopp om o hitta ngt roligare än städning

ska bju på lite bilder från min o pullis promenad!
enjoy;


SE UPP FÖR BRÖST!
image137

såhär söt är min beeesta veen!!!!
image138


ska behålla några bilder för mig själv tror jag
jag vill egentligen lägga upp video på pullis på youtube o länka.. men jag fick inte göra de så jag antar att jag får lov o gilla läget
haha! imorrn är det fredag!
jag hoppas vädret är lika bra som idag, för jag har haft shorts på mig ända tills jag kom hem vid 23! WIIIE

Kommentarer
Postat av: pullis

haha, tack för en väldigt trevlig prommis!

Postat av: mija

men gud va kul att din mama sku till malta, jag kom hem därifrån i måndags. Många svenskar som ha börja upptäcka de landet nu ju :)

2008-05-02 @ 14:46:37
Postat av: pullis

ingens! :) provande mig fram. eller jag sökte hjälp om hur man byter färg på ramarna runt bilderna. såf int väder!

2008-05-03 @ 12:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback