trötter/glader/toker

HEJ KÄRA LÄSARE!
det har varit en fartfylld helg så jag har inte haft tid o uppdatera här!
jag har varit med pullis i princip hela helgen förutom en stund på fredagkväll då jag blev lite onykter o drog på krogen o träffade Ilya o hans polare, sjukt värt o lära känna nya människor :)
efter det hämtade pullis upp mig o skjutsade hem mig till henne där jag låg jävligt avdankad till hon kom tillbaka hem igen, sen däckade jag ganska hårt medans hon berättade massa saker som hänt under kvällen då jag var på cleo :)

vaknade första gången vid 12 på lördagmorgon med skallebang som heter duga, fan vad jag hatar att man utsätter sig för såna här idiotsaker jämt :D
aja.. vi gick upp o vara duktiga o lagade tacos.. vi var sjukt sugna så sagt o gjort
dock var det inte lika gott man hoppades på men det var bara o gilla läget,
att jag sen var dötrött kunde vi alla förstå men pullis var precis lika trött som jag så vi bestämde oss för o sova en oskyldig middag, så vi la oss igen vid 15:30 o skulle bara vila en timma.. klockan ringde 16:30, vi bestämde oss att snooza till 17.00, när klockan ringde den tiden, struntade vi i den o låg till 17.30, haha
sen hade vi 30 minuter på oss o klä på mig o fara iväg, jag skulle hem o pullis skulle träffa michele
jag kommer hem, sätter mig vd datorn med precis likadan huvudvärk som jag hade då jag vaknade tidigare på dan
pullis ringer efter ett tag o då är hon i närheten o hämtar upp mig,
vi drar o käkar på max, ringer jens o kollar läget om kvällen.. jahapp.. då ska vi till överkalix! med 30 minuter på oss o fixa oss, rejset hem o fixar til loss så vi blir snyggare än vanligt o sen helt plötsligt var vi påväg i en fullproppad bil
överkalix sög o vi vände ungefär lika snabbt som vi kom dit.. 13x2 mil i onödan, vi stannade på nån byapub där det var röj.. trodde vi, slaggis som vanligt o blodiga människor gick om varandra,
slutligen entrade vi kära luleå o då kände man sig som hemma igen,
jag har träffat martin stenmarck!
han o jag blev kompisar där han satt i baksätet på våran bil o sjöng "jag kommer inte hem ikväll"


filmen på hnm kan jag ladda upp en annan gång ;p
LEV O MÅ KÄRA VÄNNER, ikväll kommer mamma hem från malta så nu är det fullt hus igen! :p

PUSS

Kommentarer
Postat av: erik

fartfylld helg om något :) själv har man bara legat på soffan >.<

2008-05-18 @ 18:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback