:'(

helt plötsligt blev allt så jävla tungt
nu vet jag inte riktigt hur jag ska klara av det här

har desperat suttit o letat tågresor ner till micke, men tågen är fulla jag vet inte hur långt efter jul
vilket jag egentligen visste att dom skulle vara
för er som är insatta så har jag vid jul inte träffat micke på 2 månader, o vi firar ett halvår på 12slaget på nyårsafton
men tyvärr tror jag inte början på mitt nya år kommer bli så bra
för som det ser ut nu får jag fira det själv

just nu vill jag bara gråta o jag tror mamma blev förskräckt när jag har suttit o svurit mitt hela register o förbarmat mig över att jag inte ens orkar bry mig
jag bryr mig så hårt men nu känns det bara hopplöst o jag är inte ens glad längre
1 vecka från det att jag lämnat micke mår jag svinkasst.. hur ska det kännas med över 2 månader?


sug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback