+/-/0

hej!
nu är jag bitter.. micke har lämnat mig för den här gången o det känns precis lika bittert som sist
som tur var lämnade han ett dataspel jag kan roa mig med då jag har tråkigt (druglord2)!
annars är väl allt rätt okej
igår var jag o jobbade för norrlandsmästerskapen på pontushallen vilket gick kanon som väntat
imorrn kl.7 ska jag vara där igen
det känns kul o kunna bidra med nånting iaf.. så man får försöka vara glad

över till min pappa för er kära omtänksamma läsare som faktiskt bryr er(tack snuttisar:)), så har vi efter många om o men äntligen fått veta vad som är fel
jag är glad över att jag vet nu istället för o behöva leva i ovisshet
vad som hänt är att pappas vänstra lunga har kollapsat, dvs att den är ur funktion, därav hans svåra bröstsmärtor o tunga andning
men det är tydligen ngt som går o träna upp, så det känns tydligt att lättnadens täcke farit ner över familjen edunger

nu ska jag se camp rock o sen ska jag hoppa i bingen!
som sagt, 07.00 @ pontushallen imorrn!


älskar dig mikael!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud så skönt att de inte var hjärtat! har vart orolig här men inte velat ringa och störa ifall du inte hade orkat prata om det. KRAM!!

2008-10-05 @ 08:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback