halloween-vickan peppar järnet!

idag har jag varit o shoppat halloweengrejer!
jag är så satans peppad o blir det ännu mer varje gång jag pratar med moa, haha! :)
måste iväg på stan imorrn o försöka hitta själva klädgrejen jag ska ha på kroppen.. resten är klart!

kommer ju komma hem nångång vid 21 på lördagen så man har ju endel o ta igen när man kommer till moa
men kvällen o natten är ung så vi får göra de bästa av situationen! :p känns iaf lite bra att både jag o moa o iväg p åbortamatcher.. hon i arjeplog o jag i pajala.. så hon kommer hem nån timma före mig så vi får stressa tillsammans!

nu ska jag försöka hitta på ngt roligt
(som inte kommer gå.. hela min dag har sugit hästballe)

puss hej
älskar dig micke!

Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

haha så det kan bli!



åhå. inte säger du någonting heller :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback