hej hopp kallesnopp!

precis hemkommen från stan
först var jag o eva på team sportia o hämtade ut lite innebandyklubbor
sen tvingade jag till mig en katalog av personalen med lite innebandyklädesalternativ som jag ska ta med o visa laget
sen brummade vi iväg till stan där jag hoppade av utanför biblioteket
jag har varit där förr.. men jag har inte lånat böcker sen jag gick på gymnasiet, o det var på skolbiblioteket
nu när det flyttat in i kulturens hus har jag inte lånat en enda bok.. o jag som läser mkt som en gud vet vad
nåja, nu är jag iaf förtillfället 3 st kriminalromaner rikare, så det är väl bara o hugga in på ngn :)

ikväll ska jag nog se innebandy, om allt blir som planerat
sen skulle jag döda för lite tacos nu, fan vad smarr
pöss

Kommentarer
Postat av: Micke

Va roligt.. Var på iggesunds bruk och gjorde en grej åt en firma idag och på mässen där så va de tacobuffé och tacotårta. Jag gav fan i att äta de och åt riktig mat på en restaurang istället! puss älskling nu ska jag sova :)

2008-10-10 @ 15:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback