SKÄRSELD


igår gick jag till mamma o pappa o började desperat rota i deras bokhylla efter ngt att läsa
efter att jag läst ut stieg larssons milleniumtriologi känner jag mig kräsen o smått fylld av ångest över att den var tvungen o ta slut,
efter att jag stått där ett tag o först funderat på om jag ska läsa några av de böcker jag läste då jag var yngre, fastnade mina ögon på en gammal bok med gulnade sidor.. när jag nyfiket kollade när boken var tryckt bildade siffrorna årtalet 1983,
spännande tänkte jag ironiskt när jag såg porträttbilden av författarinnan på baksidan.. en kvinna med gigantiska pilotglasögon, stort lockigt hår o ansiktsdrag som en man
boken heter skärseld.. en självbiografi av en föredetta porrstjärna, som från att ha varit en vanlig småstadstjej med tankarna på att bli nunna, fastnar i en mans våld o tvingas till prostitution, o sedan blir känd efter porrfilmen "lång ner i halsen"
hennes flicknamn var linda boreman, man jag antar att alla känner igen henne som linda lovelace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback