tjejen med noll koll!

haha jag är alldelens dagvild, eller.. jag har svårt med tider o sånt, helt vimsig :)
klev iaf upp kl. 9 idag o slängde i mig frukost,
sen hörde min faster av sig i lite panik o behövde hjälp angående min kusse som glömt matlåda, pengar o bankkort hemma
han bor i sävast o praktiserar i luleå så läget var ju lite knepigt
men som den sanna hjältinna jag är for jag till stan före 11 o agerade sugarmama för lille j!
 
har även märkt, när jag läst vissa bloggar, att fler än jag upptäckt the veronicas
sinnessjukt bra tjejer som gör galet bra musik, så jag är glad att fler än jag får njuta av deras låtar

snart ska jag äta lunch o sen ska jag iväg o träna en sväng, sen ska jag promenixa hem från pontus..
o sen äre jobb med innebandyn som gäller
jag känner mig inte så pepp med ngt som har med innebandy o göra egentligen..
allt dåligt som hänt på sistone har gått ut över innebandyn o jag är så jävla dålig i det just nu
det drar ner mig o får mig o känna mig så omotiverad
men men.. nån gång måste väl saker o ting vända på sig så jag får lite rätsida på livet :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback